Świat 131 Ustawienia

Prędkość gry 1.6
Prędkość jednostek 0.625
Burzenie budynków Aktywne
Morale Aktywne (na podstawie czasu i punktów)
milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań system 3-poziomowy
Kościół Nieaktywne
Wieża strażnicza Nieaktywne
Odznaczenia Aktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Nieaktywne
Osady koczownicze Brak osad koczowników
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla transportów 5 minut
Bonus nocny Aktywny od 0:00 do 7:00
Ochrona dla nowych graczy 5 dni
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) Nieaktywne
Flagi Nieaktywne
Farmienie Ograniczone

Jednostki

Łucznicy Nieaktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską, zależnie od zbadanego poziomu.
Rycerz Nieaktywne
Chłop Nieaktywne

Szlachcic

Sposób rekrutacji Paczki surowcowe, cena rośnie po 2 szlachcicu
Tania odbudowa straconego szlachcica Aktywne
Maksymalny dystans podróży szlachcica 1000 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 1.6

Konfiguracja

Limit członków plemienia 50
Poziomy plemienia Nieaktywne
Zastępstwo Aktywne
Ograniczenia zastępstwa Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 60 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 120 dni.
Przesyłanie surowców Nieaktywne
Możliwość wyboru kierunku startu Nieaktywne
Warunki zwycięstwa Po 200 dniach plemię musi utrzymać minimum 90% wiosek należących do graczy przez 14 dni
Data rozpoczęcia 26.07.18 11:30